Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Saturday 10 December 2011

SG 2

semenjak dua menjak tiga menjak dan menjak menjak ni
why aku makin makin rindu die?
hampir setiap hari aku akan mimpi die....
tp besela
mimpi itu mainan tidur

itu sekadar mimpi, bukan realiti!
knp laa kata2 die manis?
cara die seolah die yakin hati aku hanya utk die
tanpa rasa bersalah die menuturkannya
but aku xtahu why hati aku bule menerima nya
aku ni reti rasa sakit ke x sebenarnya???
(musykil)
Monkey Emoticons

semalam, die bgthu aku
yg die lepak dgn kwn2 sekolah die
n aku sekadar bergurau
kata nk kenal dgn kawan2 die 
yg mana hensem
but die xbg
byk kali mtk pun die xbg
n aku mtk reason
die kata nanti aku xlayan die lagi
aku mcm suka die ckp mcm tu
tp at the same time
aku fikir
knp die bg reason tu
die memberi harapan
haih~
Monkey Winks
aku xingt kteorg ckp sal ape
but then die reply 'kau kan syg aku'.
die sgt yakin kan.
hurmm
hati aku mungkin boleh berubah
mungkin!
kalau die sntsa sakitkannya...

kalau benar die bukan utk aku
maka jauhkanlaa aku dari menyukainya
dari merasa kecewa dan sakit kerana die.
amin~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...