Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Friday 9 December 2011

SG..

saya suka die. sgt2 laa suke. tetapi die kawan saya.
haih (mengeluh berkali2)
Monkey Winks

daa setahun kiteorg berkwn baik.
sgtlaa rapat n xpnh g serapat ni dgn mana2 mbe lelaki.
masa kiteorg berkwn, die daa ade yg punye!
so,, mmg xleh nk harap lebih2.
plus, die gak daa byk kali ingatkan 
yg kiteorg ni sekadar berkwn
n aku xleh nk harap pape dri die.
but why susah sgt ble die daa single.
why!
lagi rasa nk jauh, lagi dekat jdnye
seriuslaa mmg susah btol nk hadapi benda ni
setiap hari aku terpaksa beranggpan yg aku xde pape
feeling pun kat die
aku terpaksa berpura2
but tu bukan diri aku
aku slalu care pasal die
tp aku xleh nk tunjuk
slalu nk mcj dgn die
tp aku terpaksa diam
slalu nk tahu die happy or tidak
tp aku terpaksa wat xthu
slalu nk tgk die
tp aku terpaksa tunduk.
sume tu aku tgung sorg2
bile die depan mata aku
mmg rasa happy
tp aku xleh nk pandang mata die
sb aku takot die tahu pasaan aku
ade masa2 nye aku rasa
mcm aku xleh nk diam lg
but,
one day 
die bgthu aku yg die minat kat sumone
n suprisingly that girl tu kawan aku
hurmm..
sakit2..
sakit ble terpaksa dgr die bercerita sal budak tu
shggakan ble berdepan dgn dak tu
buat aku rasa nk mengelak
sbb tgk budak tu
hati aku jd sakit
tp bukan sb aku benci die
no!
suka n disukai bukan salah org tu
itu hak masing2 n aku xleh nafikan
thats y aku xpnh paksa die utk terima aku
oleh kerana takot kekecewaan ni akan ganggu study
maka one day tu aku bgthu die
sejujurnya
yang aku suka die
but die ckp
die daa boleh agak
tp knp die perlu main tarik tali dgn aku lagi??
seronok ke tgk aku makan hati sorg2 cmni
die xthu seksanya
why die perlu layan aku n bg harapan lagi pada aku?
kalo die xsuke aku
maka berterus teranglaa
dan aku xkan berharap lagi
aku xsgup hubungan kiteorg jd dingin
sekeras2 hati aku
aku masih tahu ape itu kecewa
aku masih tahu menangis
tp aku xmampu tunjuk
sbb aku xnk jd perempuan yg lemah
yg menangis kerana seorg lelaki
yg kecewa kerana syg kan seorg lelaki
padahal tiada sekelumit mahupun sebesar hama pun
rasa sayang die pada aku
melainkan sayang seorg sahabat..
Monkey Emoticons

kenapa die?
die bukan org kaya.
die xde kereta pun.
die xhensem.

Monkey Winks

tp aku bukan suka kan die sb luaran die.
aku sukakan die apa adanya.
mmg ayat aku agak mushy..
tp itu hakikat.
wlupun kdg2 die sgtlaa annoying.
tp aku tetap suka.

mungkin die xsedar
layanan die pada aku
kdg2 wat aku rasa yg aku ade harapan
pada die mgkin menda tu biasa je
hurmm tahla.

tp aku sure satu benda.
andai kata die dan that girl menjadi.
maka aku xkan lagi pernah suka die
sb itu ape yg aku pegang selama ni
yg aku 
'xkan bercinta dgn kawan kpd ex aku or ex kawan2 aku'
dan 'xkan bercinta dgn mana2 laki yg kawan aku suka'.
sb aku xsuke fikirkan risikonye
aku xnk fight kerana lelaki
n aku juga xnk sakiti hati kawan2 aku.
Monkey Emoticon
aku xtahu laa sampai ble nk jd cmni
whylaa aku xde luck dlm bercinta
kdg2 aku rasa mcm aku perlukannya
kdg2 plak aku rasa mcm ia membebankan
ble terikat dgn komitmen.

aku hope laa pasal kiteorg ni
ade jalan nk solve
kalo x
aku terpaksa berhadapan dgn perasaan janggal ni
bukan senang.
ahh !
rasa nak lari pun ade.
Monkey Emoticons

aku takotlaa
die xrapat lagi dgn aku
hurmmmm

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...