Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Thursday 15 December 2011

free call..

seminggu beb aku dpt free call. dari celcom.
tp bukan bday aku laa derr.
bday roommate aku.
hahaha.
tp aku xtahu nk kol sape, itu mslh tu..
dlm list aku ade 5 org je aku leh call..
4 laki 1 pmpn. huahuahua.
tp tolak 1 sbb mamat tu bukan jenis bgayut lelama.
tolak 1 g sbb mamat ni busy kalah menteri.
maka tgallahh 3..
(blaja maths ye)

yg 1 tu my sygs. 
no no, bukan laki. haha.
die kezen paling aku rapat.
pompuan..
smbg dgn die mmg gile2 laa.
Monkey Emoticons Yoyo
kecoh gak kiteorg ble bckp
mujur bukan dpn2
kalo x daa ade adegan tampar menampar.

sorg g ni, kawan lama aku.
since darjah 4 aku kenal die.
die ni pun gile2.
merepek je lebih.
ckp lebih byk auta dari fakta.
lama gakk ar terpisah, ade laa dlm 6 tahun.
hihi..
pelik gakla sbb kiteorg punye tmpt tgal xjauh mana
tp xpnh terserempak.
tu pasei jd lama
sbb no pun xdakk nk cntct.
yela, kecik2 mak xbg henfon.
yg aku tacin  kit dgn die ni
ade ke masa aku kol,
ckp aku dpt free call
die terus nyanyi lagu happy birthday.
mmg hampeh lerr.
nmpk sgt die xalert bday aku ble.
haih~

yg sorg lagi ni....
kawan baik aku.
( yela, kawan je. ): )
aku serius xtahu nk ckp pe dgn die
tp nk ckp gak
haha
nk dgr sore je lebey
asyik sms jea
die ni xbyk ckp
mulut die ade emas
awal2 mmg laa xtahu topik ape nk berbual
plus, aku pnh janji nk nyanyi tok die
maka die tacin dgn aku
sbb aku xdpt tunaikan
walhal die daa nyanyi
yola, xde mood time tu
tga frust...
keesokannya aku tunaikan..
hehe
tp die kata cm cd rosak
hmphhh!
lama gak laa aku borak dgn die
diri, duduk, baring, sume ade..
kebetulan lakk umah aku xdakk letrik.
pasei xbayor topup letrik.
padan muke.
so, aku menumpang lerr umah mbe.
hah,, habis satu umah tu menyembang dgn mamat ni
agak kecoh gakk laa jadinya
tp aku suke
heeee :)

nak call lagi!! 
haih~
gedikss.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...