Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Sunday 25 December 2011

kerja group yg menyakitkan hati...

sem ni assignment jgn ckp laa
mmg byk gila sampai aku pun nk jadi gila
Monkey Emoticons

tp alhamdulillah semuanya daa selesai
cuma assignment yg terakhir je yg tidak memuaskan hati
kena wat report utk subjek ENAB
bukan xpuas hati pasal kne wat report tu
tp xpuas hati dgn dak group
seriously aku sakit hati !

Monkey Emoticons

1 group tu ade 5 org
tp report tu ade budak 2 org ni je buat
die xbg pun kiteorg yg lagi 3 ni buat
mmglaa aku senang lenang xpayah wat keje
tp xbestlaa
aku xberpeluang nk perform
ade nama tp keje xbuat
sguh xbest perasaan itu
sbb terasa mcm mengupah org plak buat keje utk kite
kalo dpt full mark pun
bukan hasil kerja kite.

tp yg menjadi isu sekarang ni
die dala xbg kiteorg wat keje
malah, die lgsg xbincang dgn kiteorg
bfre die g print n hantar
die wat mcm kiteorg xwujud
padahal aku dah g umah die
die yg ckp
nanti die hantar mcj
tp xhantar2 jugak
jumpa kat kelas pun aku tanya lgi
die kata die hantar mcj
tp xhantar2 jugak !
tau2, die tuntut duit
haa ni yg aku geram gila
tuntut duit, mau plak hari2 hantar mcj
siap kol lg
geram betol laa~

Monkey Winks

die punye tuntut mcm ah long tau dakk
memaksa gila
sumpah annoying

mula2 die kata RM5.50 setiap sorg~
mcm bangang laa kan mahal gila report tu
die buat buku teks ke ape..
( RM5.50 x 5 org = RM27.50 )
tetbe the next day nyaa die habak mai
kata nk RM7 setiap sorg~
( RM7 x 5 org = RM35 )
WT tuttt....

Monkey Winks

bertambah2 laa dosa aku menyumpah seranah die dari aku bangun2
baca mcj tu sampai laa aku tido
sampailaa bangun semula and pergi rumah die...
sesuka hati die je letak harga mahal2.
dala xbincang
ikutkan hati yg terluka ni
aku xhingin nk byr
bia padan muka die
ada aku kesah~

Monkey Emoticons

tp itulaa
aku ni baik sgt
pi bayar jugak cash
hurmmm....
tp tp tp
aku xdtg setakat bayar jaa
aku dtg bwk ribut sekali
mmg kena laa sound dgn aku
tmbh2 bila aku dpt tahu pasal report aku
die pk aku akan diam ke pas die tunjuk resit?
jgn haraplaa
die siap tunjukkan report yg die daa hantar tu
dan...

Monkey Icon

aku rasa mcm aku budak sekolah rendah
colourful gila aku punye report
setiap page die kaler kan
bangang betol !
paling sakit hati
cover page report tu
die wat selang2 kaler...
sungguh xmatang !
sbb tu laa report aku RM22.40..
yg jd sampai RM35 tu sbb
die beli kertas kaler RM13 !!!
euuww~
malu aku kerja dak U mcm tu.
hmph !

bila aku tanya die why xbincang dlu dgn kiteorg
alasan die
die kata die daa kelam-kabut
and
die kata die tgk kiteorg mcm xnk buat kerja
sb dia kol xdpt2...
ishhh! 
sesuka hati die laa kan
aku mmg never never satu group dgn die lagi..
aku pun ckpla,
mana die tahu aku xnk buat kerja
nape masa jumpa xbg kerja terus
die yg ckp
nti hantar mcj
skg nk slhkan kiteorg plak
haa, menggeletar !
dan2 dok mengira duit dpn2 aku
bodoh ! ( hilang ayu aku marah2 mcm ni )
ikutkan hati... 
mmg kne laa dgn aku

Monkey Emoticons

tp nk marah pun
benda daa xleh diselamatkan lagi
kalo xdpt full mark or markah rendah
sb kan report yg 'meriah'.
aku laa yg habis~

Monkey Icon

hurmm...
aku xpercayakan kau lagi !
jgn ingat kau dpt pujian mse report MGMB tu
kau laa the best tahu !
lec tu pun sama kaum dgn kau
mmglaa layan 'geli2' cm tu
matang ar skit !
pelajar U mana wat kerja warna-warni cmtu
masa kau kerja nti
kau nk wat cm tu ka?

Monkey Icons Yoyo

buat kne gelak ar wei !








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...