Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Wednesday 28 December 2011

final exam...

Monkey Icon
bangun pagi gosok gigi
ambil tuala pergi mandi
air sejuk mcm salji
ketar2 sampai ke kaki
Monkey Emoticon

lalalala~

eh daa final exam rupenye..
laa rasa mcm baru je lagi aku masuk alam first year degree
dgn kerja esaimen yg byk nk mampuih !
cepat betul masa berlalu ek.
hoho.
aku ni plak,
mcm xdak pasaan plak nk menduduki peperiksaan (poyo)
muka blurr jea

Monkey Winks

nak belajar pun xde semangat
mcm dah pandai sgt
tp bila dok tggu nk masuk dewan nun
haa mulalah perot nk meragam..
neves punye pasal.

Monkey Emoticons

tp ibu aku ckp
byk2 kan berselawat
bia tenang sikit
ok ! pas buat cm tu
adelaa ketenangan sikit

hari ni aku exam MSTB
bapak ahh !
first2 daa kne buat sejarah
paling2 aku xsuke
hmph !
tp aku yakin 
sbb aku daa bce
daripada duduk, aku berdiri
dari diri, aku baring

Monkey Icons

siap dgn kamus kat sebelah
almaklumlahh, menda ni dlm BI
meja tu penuh dah dgn kertas2 contengan aku
nk hafal n paham punye pasal

Monkey Icon

dlm jamban pun dok menghafal lagi
baguih x baguih budak ni !

Monkey Emoticon


tepat pukul 9 pagi, 28 dec 2011..
pengawas peperiksaan kata boleh mula
( ayat skema )


dgn lafaz bismillahhirahmannirrahim....
aku pun bukak laa paper tuh.


........................
........................
........................




Monkey Emoticon



ermmm....
ok, tukar page..
kepala otak masih blurr lagi
xbape ingat
xpe2
kita kasikk die loading sat

memandangkan seharian aku menghafal utk esei
aku bukak page esei pulerrr....
mana tahu
ingatan pasal tu masih fresh lagi


.......................
.......................
.......................




Monkey Emoticon

apesal senang sgt !






Monkey Emoticon

tp xnk nmpkkan senang
maka terpaksa laa wat2 berfikir.....


Monkey Icon
Monkey Icons
Monkey Winks


hurmmmm~

ok ! jawab jelahh...
chayok2 !

moga2 hari seterusnya aku boleh buat !

( sengaja letak '!' kasik nampak semangat sikit )

30/12/11 - ENAB
31/12/11 - ISSB
5/1/12 - MGMB
7/1/12 - AFRB
9/1/12 - AISB


oohhh ! 
byknyer.....


xpo2, pehtu
balik manjung !!!!!!!!
hoyeah~

Monkey Emoticons

bye2 Muadzam Shah 
wink*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...