Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Thursday 19 May 2011

Kecewa 1..

entry aku kali nihh sekadar meluah perasaan yg sekian lama terbuku dihati..
blog pun dahh mcm diari aku juge..
so, xsalah sekadar memanfaatkannyerr utk meluah agar tiada yg tgal dlm hati...
aku nihh byk kecewa pun bab2 cintan-cintun gakk.
dah tahu xseharusnye aku bercinta, tp nk jugak.. akhirnye makan hati sorg2..
cerita die mcm nihh.
aku pernah suke kat sumone sewaktu aku belajar kat sni. 
Dari segi rupa mmg x out of the list lahh bgi ciri2 laki idaman aku. 
orgnye pun ckp xkasar. baik. disenangi ramai.
Mule2 dulu cm xpercaya aku suke die. yelahh, xsesuai kot. aku nihh xcantik pon ( merendah diri sebentar ) .
tp dahh hati kata suke, nk buat cmne an. cinte tu kan buta.
tp aku xla smpai buta hati dlm bab hati n perasaan.
aku tgk juge yg mana kaca yg mana permata
Nak luah, ape barang an pompuan g confess kat laki. jatuh saham t.
ingat nk kenal lama sikit, kasik die pasan kehadiran aku nihh. 
tp,, org hensem an. ramai gurlz minat. nk jeles pun xbley, die bukan Boyfie aku. nak jumpe slalu pun susah gak, sb die dgn aku xsama course.
mmg mimpi lahh kalo nk sama kelas.
ade beberapa manusia ja yg tahu aku suke die.
tp xkesahlahh kalo org lain tahu pun. 
sb, mamat nihh pun dah tahu aku suke die. 
cmne die tahu? hermm..
nk xnk, aku terpakse confess jugak. 
sb tetbe die gtaw die nk pindah. dlu2 tuhh sekadar khabar angin katanye. 
tetbe, bgun pagi2 dpt mcj kata die nk pindah dahh rini. 
aiseh! mmg angan2 aku segala terbang jauh.
mmg pasni, die akan lupe aku punye. ingat pun sikit2 ja kot.
aku confess pun melalui mcj ja. dahh xde peluang lain g dahh.
and,malangnye aku ditolak
its ok. kecewa lahh jugak an. tp, bukan slh sesiapa.
die pun ade org yg die minat gak. sama situasi mcm aku. hatinye sudah dimiliki. pernah jugak mintak diberi peluang.
but, die xnk aku tggu die.xnk kasik harapan lahh senang citer.
patah riuk gak arh hati nihh.. 
tp, org kata ape, jgn mengalah sebelum berjuang.
so, aku cube gak takcle die. die xmarah pun, malah die layan.
cume xla over sgt cm aku sb die betul2 xnk aku hope pd die.
die byk kali tekankan yg  kami sekadar kawan.
hahaha.
aku tahu menda ni jd makin rumit, jdkan hati aku keras, 
sb aku terlalu mengikut perasaan. 
seolah, cinta tuhh sesuatu yg sgt berharga pd usia aku yg masih muda,
masih mentah, belum matang lg... 
aku terlalu berharap agar sesuatu jd sempurna buat aku. 
ermmm...
so, aku ambil keputusan utk berhenti mengejar. 
die pun dahh jauh. mana nk capai dahh.

lama xlama pastu, tetbe dpt berita yg die nk dtg jenguk kami disini.
aku pun die bgthu akan kehadirannye.
hati aku berbelah-bagi. xtahu lahh seronok or x.
saban hari gak ar pk sal tuhh..
pk samada aku perlu jumpe die n say 'hai' seolah tiada ape berlaku 
or better aku dok senyap2 layan pasaan.
aku bingung.
aku rasa aku rindu die.
betul2 rindu nk tgk wajah die.
tp smpai skg aku sesal.
sb aku xjumpe die bile die dtg tmpt aku.
aku xjengukkan diri pun wlu seminit. 
aku xsedar aku menangis akhirnye.
menangis sb aku jd keliru.
sguh kebudakan aku kala itu.
sampai skg, aku sesal dgn tindakan aku menyepikan diri.
tp apakan daya an.
bile aku cube satu hari tuhh jenguk kan diri,
die xmuncul2
sampai mbe aku ckp
'mungkin xde rezeki ko nk jumpe die'
'xde jodohlahh tuh'
heh! bodo an aku...
tp myb kawan aku betul..
so, skg aku cube anggap apa yg die katakan tu benar.
even, mamat yg aku suke tuhh pun kata
ade jodoh leh jumpe lagi...
kalo nk tahu,
die kata itulahh last die jejak kaki di tempat aku ni...

 _______________________________


kalau lahh die baca blog nihh, and tahu pasaan aku.. 
ape agaknye reaksi die ek? huhu... 
imissyousomuch!



2 comments:

  1. hahaha..muka kau time nangis tak sama langsung dengan panda tu nangis..panda tu nangis comey ya amat..huwawawa...
    Bukan ape liya..tak sumer benda dalam dunia ni yang kita nak kita dapat..
    kau tu yang banyak sangat berfikir sampai buat cerita sendiri..hurmm

    ReplyDelete
  2. huhu....... kurang ajar kau, aduh! cmne bley ternangis depan kau. malunyerr! tulahh,, byk sgt pk an.. hermmmm....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...