Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Monday 23 May 2011

Kecewa 2

aku slalu dgr org ckp, "kecik je dunia nihh".
bilamana kite pergi sejauh mana pun, kite tetap balik semula ke tempat uh. tetap akan jumpe org yg kite elak. mcm2 g ar... 
xpun, org akan kata "hidup mcm roda"..
bilamana ape yg kite wat org kite akan kena balik. xbley lari punye. 
entry kali nihh, adelah mengenai kerunsingan aku tentang sesuatu....

dlu, zaman2 sekolah aku dlu.. 
tipu kalo ckp aku xpenah ade pengalaman pahit time sekolah. 
pengalaman pahit dgn rakan2 sekolah, aku alami sewaktu aku dlm tingkatan 4. semuanye actually disebabkan sesuatu yg xmunasabah. yg xmatang. 
iaitu sebab lelaki. 
bukan aku yg mulekan. tp aku menjadi target dlm pergaduhan uh. 
mangsa lahh senang ckp.
actually aku pun samar2 dlm mencari sebab kenapa org cri gaduh dgn aku. sumber2 yg boleh dipercayai berkata, ianya sebab laki. 
so, aku rasa myb betul.
sb menda nihh sume berlaku bilamana aku kapel dgn sumone nihh.
dlu masa form 3 aku penah kapel dgn si Z ni,, tp die sekadar main2 je dgn aku.
mintak putus pun melalui kawan aku. sungguh sadis! penakut betul. 
si Z nihh bfre dgn aku, die ade gak kapel dgn budak sekolah aku, si K. 
aku xthu pun sbnrnye. ble da kapel bru tahu, pe lagi.. 
ramai gak yg anti dgn aku. ade gak yg pk aku ni perampas. 
derr, mana aku tahu. 
kawan2 si K pun ramai dingin dgn aku. 
then, aku ingat pas putus dgn mamat nihh, tutup cerita. 
tup tup, len yg timbul. 
since aku kapel dgn si A, mslh len plak yg dtg. 
memember si K nihh, ramai g xpuas hati dgn aku. 
boleh dikatakan, meja makmal biologi tuhh mmg femes nama aku.
bukan tuhh je. jawatan aku dlm persatuan pun jd bahan. 
smpai dorg wat aku jatuh arr senang cter. cter2 buruk konfem ade beb.
masa tuhh xreti kawal emosi g. cm bebudak ar, nangis!
ok, cukup takat tuhh...
bengang plak bile ingat kisah lalu.

since tuhh la, aku ni ade masalah nk senyum. keras hati lahh konon2.
bajet cool.

ok, kembali pada tajuk asal. yg aku kecewa bukan tuhh sebenarnye..
tp sesuatu yg aku agk runsing.

dpt byg x pe aku rasa..
bila dpt tahu
org yg aku suka skg nihh,
rapat dgn si K?

ape yg merunsingkan...
org yg aku suke
xde dlm kisah gaduh tu dlu
kire aku n si K xkenal die pun lagi..
now, org yg aku suke
si K pun myb suke
tp si K xtahu aku pun suke mamat nihh
aku xtahu lahh jd pa kalo si K dpt tahu..
paling xtahan, 
aku xtahu lahh jd pa kat aku kalo si K betul2 serius dgn mamat aku suke ni.
huhu
xboleh2!


~entry ditulis ketika demam.... emosi terlebih sikit! :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...