Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Friday 15 April 2011

Seleseme cikgu!

tiap hari mesti nak selsema.. masalah pe ntah aku ni...
secondhand punye hidung....
rimas taw...
mlm2 ja mslh nk bernafas...
xpasal2 kekdg jdik model utk 'breath right'....

bukan nk kata pe lahh..
tp disebabken hidung yg tersensitif nihh..
riso plak kalo org terasa..
haha

alkisahnyerr, smlm aku g umah mbe indian aku..
u know lahh,, kalo rumah india..
dorg sembahyang, pakai asap n bauan sgla..
disebabkan aku xtahan, masuk rumah dia terus ja bersin...
smpai pening plus pedih hidungku..
teruslahh terbawak2 ke selsema sehingga ke hari ni...
bukan setakat smlm ja,,, tiapkali aku g aku akan bersin..
rasa2nyerr dia mesti terasa.. huhu...
lenlahh kalo kisahnyerr org spray minyak wangi bebyk cm spray lipas,
tu kalo bersin,, komfem org xterasa... sb wangi..just bersin pun sb terlebih wangi ja,, xtahan!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...