Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Saturday 30 April 2011

sangatlah kurang ajar 2

turun saja dari bas MARA LINER d hentian putra, mata dahh terpandang pak sedara aku.. pas dahh peluk cium peluk cium biha, fiza n kogu.. aku pun follow pak sedara g naik LRT...

sesampainya aku kat stesen LRT uhh, ckp kat cik abg disitu yg aku nk turun kt cempaka....then, pas selesai sume tuhh, aku nek lahhh LRT.

didlm LRT...
dahh duduk elok selesa uhh, mata cm terpandang sumone.. aku pandang die,, upenye die pun tga pandang aku...aku senyum, die buat bodoh.. huh! sombong..
aku kata dlm hati..then,,aku pandang die g, die masih g xberganjak dri memandang aku.. hermm, ni yg xselesa nihh.. ade stalker pulak dah.. apehal die dok pandang aku.. xberkelip plak tuhh... minat ke? 
aku pun jeling die, ( berani giler aku buat cmtu )
die still buat bodoh, muke bajet cool lahh konon..
geram! rasa cm pandangan die tuhh terlalu tajam.. pedih hati nih....
aku pun malas dahh pandang die, lebih baik pandang org yg kuar masuk LRT uhh.. mcm2 ragam....
tetbe dgr pgumuman LRT tiba d stesen 'plaza rakyat'....
ntah mcm ne mata laju ja pandang laki stalker tadi...
tgk2... die pegang tongkat.. ah sudah,, dala pandang aku semacam ja...
nak pukul aku ka? huhu...
masa LRT tibe kat plaza rakyat.......
then,, tetbe tgk tgn die pegang tongkat smbil meraba2 pintu LRT..
err..... rasa cm tersedar sumtin.... 

hehe,, sbnrnye sape yg kurang ajar nih........ 

2 comments:

  1. bhahaahah..tulah kau..suka sgt pndg org..then pikir bukan2..kolot!

    ReplyDelete
  2. amboi, kutuk habis nohh.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...