Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Wednesday 27 April 2011

sangatlah kurang ajar 1


sangatlah sakit hati memandangnyerr, sungguhlah xpatut, sangatlah teruk perangai lahhh... haih manusia zaman sekarang!

tadi aku g mam, kat kedai makanlahh mana g... release2 tension pas jawab paper finance yg mcm hampeh ja tu..
sedanglahh aku makan, bley plak dahh abg kedai uh sepak ja garfu yg terjatuh waktu die kutip pinggan mangkuk nk basuh.. kebetulan plak, aku sdg pekena kue tiaw sup, makan mgunakan garfu.. tercekik rasanye memandang perbuatan xbermoral abg uh...
mana pegi otak haih... hisap rokok g,, kan dahh penuh asap berkepol2 dlm otak uh..
dala buat depan2 pelanggan.. ntah2 garfu yg aku sdg guna tuhh pun die penah sepak ja. ish! rasa nk sepak2 ja abg tuh.. xpatut betul. pada die menda tu biasa,, tp sedar x yg die sepak uh org pakai utk makan?
t kalau aku nmpk abg tu buat g cmtu,, aku sound die.. tengoklah!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...