Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Wednesday 30 March 2011

tidur & berangan.....

sebelum tidur, da macam kewajipan pulak berangan malam2.. mcm2 yg aku angankan berharap ia masuk dlm mimpi2 aku :) berangan masa depan kdg2, hee....
but skg aku ni byk berangan tntg seseorg... aku angankan sejauh mana agaknye perhubungan aku dgn die akan berkekalan.... biala sekadar kawan pun, tp yg pasti aku kasihkan die....
aku amik berat soal die... die lelaki yg baik.... n die xcepat marah akan sesuatu, so aku sonok berkawan dgn die bia pun xdpt memiliki... kdg2 aku berangankan die marah aku, cmne gamaknyerr upe die bile marah.. :)

but hari ni aku xsempat berangan lahh.. tetbe terlena, awal plak tuhh.. ngantuk sgt lahh tu smpai keje pun xsiap.. <xbuat pun kalo xtdo g> ..  sedar2 housemate, 
siti nabiha kejot, ajak g makan... hehe.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...