Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Wednesday 30 March 2011

sangat menakutkan aku......

sebelum tuhh, padan muke kat diri sendiri.... hahaha :)

sblom g kelas finance, aku da fikir benda2 yg menakutkan.. yela, xsiap keje.. ish3,,teruk betol.. then, kebetulan ade program MUET kt audi, aku dok dgn madi...
aku pujuk nk pinjam krtas tutorial finance die, bukan ape... kot2 madam panggil wat kat depan tbe2... bak kata pepatah "sediakan payung sblom hujan"....
hehe.... sb die da siap n da semak.......
tup tup,, xkena wat kt depan pun... yeay!! bersorak gumbira......
tp tp tp,, terdengar die ckp die nk semak keje sorg2 sebelum dibenarkan balik....
aaaaaa!!!! menjerit sebentar <dlm hati> .. Ya Allah, macam mana nihh... matilah.... 
then, aku terpaksa bg die semak kertas madi... dlm hati Tuhan je yg taw btpe berdebarnyerr aku... takot die kenal tulisan madi... kalo die kata "mcm bru lepas sy semak kertas ni kt kelas sblom ni, sy kenal tulisan ni..." jengjengjeng,, ce teka ape akan jd t?? 
*kne marah lerr... 
aku pun tgklah die semak kertas tuhh yg agk lama dri org lain dgn perasaan yg berdebar bagai nk meletop... 

fuhh!! mujur terlepas... die xkenal tulisan uhh... selamat lahh aku....huahuahua,, tp mana tau kot2 pasni terkena plak, better jgn buat lagi... haha.... pengajaran utk aku rini......

p/s: sorry madi sb guna paper kau tp mgaku kerja aku......sorry sgt3, n tengs sb bg pinjam... aku xbuat cmtu g da pasni... menakotkan ;)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...