Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Monday 28 March 2011

cinta dalam hidup aku??

hermm.. haaa... urmmm..

last aku bercinta, 28/12/2008..
hehe.. ingat lagi uh..
aku sebenarnye teringin nk bercinta lagi, tp aku sedar, aku still xkenal ape itu cinta.. kata org die dtg dgn sendiri, tp perasaan yg aku rasa uh xthu la samada cinta or keinginan utk memiliki...
darah tgah muda, perasaan pun masih lagi xmenentu..
dlu, masa form 4, aku mmg pernah syg pd seseorg. even family aku pun thu tntgnye.. but, myb jodoh tiada. ianya berakhir terlalu awal n itu tndnye hbgn aku dgn die belum cukup kukuh n utuh, slps dri itu, aku belom pernah lagi bercinta..
aku da bg peluang pd diri sendiri, tp xde confident lerr pulak..
yela, aku ni cumela manusia biasa tp mengharapkan sesuatu yg luar biasa..
mana mungkin aku dpt mencari, kaum adam yg sesempurna watak novel, sb tiada.. tp, hati ni degil.. :)
since usia kian menginjak dewasa, ade lah terselit perasaan suke tu.. tp, nasib tidak menyebelahi.. haha.. so sad.. 
broken-heart lah aku jdnyerr...  nmpk gayanye, pjg lg lah kisah cinta aku.. 
xthu dgn siapa aku bercinta,bile n dimana.... :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...