Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Saturday 31 December 2011

Hero Malaya...






sebut nama Aaron Aziz
walaweh~ 
tipulaa kalo ade yg xkenal
kes rumah xdakk TV laa ni

apesal entry pasal die tetbe ni..
hahaha
pasai aku baru pas melayan 
cter yg org berebut2 tgk kat panggung wayang nun


Monkey Icon

setelah ku pekak kan telinga
mdgr org dok ckp pasal ini cerita
yg kononnye smpai ternganga
yg mbuat aku jeles xterkata
( cam pantun plak )

maka akhirnya aku dpt gak tgk

Monkey Icons Cici

sukahatisenyumgumbira

jeles dgr org pi tgk
siap angkut boyfie skali
aku mana ade
hmph !

tp xkesahlaa
yg penting hajat nk tgk cte ni tercapai
boleh tahan laa cte die
tp nk nangis
xleh kuar airmata plak
pasai pa?
pasai tgk dgn dak2 rumah
gangguan anasir2 luar pun byk gak

aku admire gila2 kat mamat ni
cukup indah ciptaan-Nya
dala hensem
bdn taf gitu
auwww~

Monkey Emoticons

tp aku admire jela
aku harap jodoh aku bukan kalangan artis
( macam ada )
xsgup beb !
seriuslaa
mcm mana bini die ni leh tahan ek
kalo aku laa

Monkey Icon Yoyo
no way
xbleh share dgn mana2 pompuan
milik aku seorang ~

ok !
before balik ni
nk makesure dpt novel die
haha

mcm citer die yg before this
best gak laa
sweet2 gitu

Icon Monkey Yoyo


citer ni diadaptasi dari novel gak
haha
pas je tgk citer ni
aku terus beli novel die
best !
kalo ikut cite novel die
lagi layan laa
tp malangnya
aku daa xleh nk berangankan mamat len
sbb ternmpk2 aaron je ble baca
susah gak !


ade satu g cite yg die berlakon



pun diadaptasi dari novel
tapi malangnya
citer n novel
dua2 aku xlayan lagi
hehe
xsempat !


ye sedar aku jiwang
xsume org suka layan novel
aku je xkenal erti jemu
haha

xkira laa kalo ade yg xsuke aaron
gua ttp suka sama lu
peminat setia ni
plus, aku kasik die gelaran
HERO NOVEL
tau !

Monkey Icons Yoyo

oh ya !
baru teringat
aku start admire die masa cterr ni
hehehe



auww~
handsomenyerrrr

Monkey Emoticons

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...