Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Wednesday 21 September 2011

balik semula ke muadzam,sambung degree....

lama sungguh naa ceq xupdate blog,
almaklumlaa busyyy
mengempiskan perot!
laa ni da pejam celik pejam celik
daa 3 bulan daa cuti upenye
daa balik muadzam smla daa
(bape byk daa laa)

balik2 kan..
waw!
terkejut tgk dahh ade KFC,MCD,PIZZA HUT..
caya laa muadzam
wlupun org kata mcm tmpt 'jin bertendang'
tp maju....
ni yg bangga dok sni ni
bukan tuhh je
siap ade TESCO beb
habislaa duit
soping ajela kerjanya...

ermm....
yo yo o jea..
itu semua temberang!
muadzam still the same loh.
mana ade menda2 kejadah itu semua.
haih~


aku finally dpt dok dlm kawasan kampus
desasiswa ilmiah
iyola, aku mana ade transport
better dok dlm
kan senang
library dekat,kelas dekat,balai islam dekat...
umahh pun besau
cume xde laki laa aku nk skodeng 
and penat berjalan kaki laa
cm skg ni
awal2 lagi daa ulang alik
ilmiah>AA>wisma>ilmiah..
pergh! mmg dpt aku capai target nk kurangkan berat badan
tp takot laa
over-kempis..
cekeding aku t
xcun dahh!


thu tak..
bru mggu pertama kelas
dgn xramai yg dtg
xde buku teks
xde notes
tp daa dpt assignment
mcm hampeh!!
demmit!
dala aku xsama kelas dgn kawan2 aku
daa rasa mcm dipulau kan
huhu
xadil~

-dala2, sekian-

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...