Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Saturday 2 April 2011

cukuplahh!!

Itu bukan slh aku, bukan slh sesiapa... ia sendiri, dan aku yakin ia bersifat sementara...xda guna dgn apa yg sdg aku buat ni, xda siapa pandang, xda siapa peduli, xda siapa hargai.... 
the biggest problem is, from deep there.... 
my heart... 
bg pada yg peduli, yg hargai, yg perlu....

tp tp tp, ini soal hati.. dtg sendiri, bukan dipaksa pun... xknal sesiapa..
why him?? he doesn't even care bout how u feel... dia ade hidup die yg perlu die pandang, jaga, peduli.... argh! serabut.... jiwa kacau :(
bila nak stop menda nihh.... emosi kurang stabil suda....
knp setiap mlm aku harus berfikif tntg die?? mgkinkah aku mencri jwpn... 
yg masih samar? ohh hari esok,, moga aku bangkit dri kekalahan melawan arus perasaan... 

terkapai2,, bilakan bersambut,, bilakan tangan ini digapai dan dibawa ke tebing kasih syg? 
(ayat jiwang plak)

ok2,enough! i'm not a desperate young lady.. please jgn slh paham..
aku cuma perlukan someone... yg mana seseorg pernah berkata pada aku....,
"aku rasa kau kena ada gak sumone yg bleh jaga kau, teman, wat kau happy, amek berat pasal kau..."
heh, die betul.... tp aku nk mcm die......
baik, amik berat, sudi share problem, dan nmpk sisi menarik padanya bila dia tersenyum...............
haih,,, ntahlahhhhhh......

p/s: hati,, cmne? ok suda? jari-jemari sgup menaip pagi2 buta gini sb kau xbetul....... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...