Blogger Backgrounds
w e l c o m e t o l e e y a l u l l a b y b l o g s p o t :)

Tuesday 29 March 2011

lelaki......

lelaki...
ape ciri2 laki idaman aku ea??
hurm...
akal kata, biarlah yg bijaksana,beriman,
bertanggungjawab,baik hati,sopan,penyabar,
memahami,bersih,kemas,pandai bawak diri,
xsombong,kelakar,romantik,.... 
ohh banyaknyerr..
hati pulak kata, biarlah yg sedap mata memandang, murah dgn senyuman,hitam manis,
tegap (6 packs gitu),
mata yg redup,tinggi,
rambut pendek,badan berisi sikit,....
hahaha.. itulah beza akal n hati..
akal nmpk sikap tp hati nmpk fizikal :)
bab senarai mmg nak yg perfect aje.. tp, belom pasti mampu memilikinyerr... itulah angan2 namanyer.. :)
tp, kat sini... aku sgt suke tekankan tntg "lelaki yg romantik"..
>nyanyikan lagu utk aku smbil main gitar, terutama lagu yg betul2 bile mana aku hayatinye, aku dpt rasai kasih sygnyerr.. :) bg aku, laki yg main gitar ni, seorg yg cool & agk matang....
>bunga & candle light dinner,, hehe.. aku teringin sgt lelaki bg bunga... so sweet.. bg aku, laki yg bg bunga, trtme time candle light dner,adlh seorg yg sensitif, jiwang, beremosi sikit..... kdgkala die nmpk matang,kdgkala die nmpk kebudakan ;)
>coklat & teddy bear,, ini paling sweet skali.. diorg nmpk sgt manja, hee..... 
& diorg juge suke memanjakan psgn :)
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...